Usein kysytyt kysymykset

Miten voin tilata ikkunanpesun?

Voit tilata pesun soittamalla tai lähettämällä viestiä / sähköpostia. Voit myös ottaa yhteyttä SoMe:n kautta, mikä vain on juuri sinulle helpoin ja luontevin.

Kuinka hinnoittelunne toimii?

Hinnoittelu perustuu kohteen kokoon ja ikkunoiden määrään. Annamme aina selkeän tarjouksen ennen työn aloittamista.

Tarvitseeko tavaroita siirtää pois tieltä?

Ei tarvitse, me pystymme siirtämään tavarat pois tieltä. Jos kuitenkin olet innokas, vapaa pääsy ikkunoille helpottaa ja nopeuttaa työtämme.

Kuinka usein ikkunat kannattaisi pestä?

Yleensä suosittelemme 1-2 kertaa vuodessa. Kuitenkin yrityksille, jotka ovat näkyvällä paikalla, suosittelemme useampia pesukertoja vuodessa. Yrittäjä – meidän kanssa voit sopia jatkuvan sopimuksen, jolloin tulemme sovitun ajan välein pesemään liiketilasi ikkunat. Näin säästyt vaivalta, eivätkä likaiset ikkunat ole enää huolenasi.

Voiko pesun tilata vaikka en olisi itse kotona?

Kyllä, voimme hoitaa avaimien hakemisen aiemmin, jolloin kotona oleminen ei ole välttämättömyys.

Mitä jos en ole tyytyväinen jälkeen tai jotain on jäänyt huomaamatta?

Teemme aina parhaamme, mutta joskus sattuu epäonnistumisia. Tällaisessa tilanteessa pyydämme asiakasta olemaan rohkeasti meihin yhteydessä, jolloin tulemme hoitamaan virheemme kuntoon ilmaiseksi. Asiakastyytyväisyys on meidän ykkösprioriteettimme.

Saako palvelusta kotitalousvähennyksen?

Kyllä, saat meidän työstä aina laskun tai maksupäätteen kuittauksen, jolloin voit käyttää sitä kotitalousvähennyksessä. Suosittelemme aina käyttämään tätä mahdollisuutta. Voit lukea asiasta lisää Verohallinnon sivuilta.